Seminari «Comunicació i Màrqueting Cultural: Com puc donar a conèixer la meva creació?»

Sgae | 02/10/2014

L’actual context comunicatiu i cultural ha obert moltes oportunitats a l’hora de donar a conèixer la creació artística al màxim públic possible. Avui, més que mai, cal una visió global de les estratègies de comunicació per tal d’aconseguir una major i millor repercussió.

«Comunicació i Màrqueting Cultural: Com puc donar a conèixer la meva creació?» és un curs destinat tant a autors com a mànagers i creadors en general, i obert a d’altres possibles interessats en la comunicació i el màrqueting cultural. Els objectius pedagògics són conèixer les principals estratègies de comunicació: el valor de la teva marca; saber com ens hem de relacionar amb els mitjans de comunicació; entendre l’actual context comunicatiu (on i off-line); identificar i segmentar els públics, i gestionar la imatge de marca.

El curs tindrà lloc els dies 7, 8, 9, 14, 15 i 16 d’octubre, de 16:00 a 20:00 hores i hi participaran com a ponents Cristina Salvador, Meritxell Jordana, Marian Abrines, Carlos Sadness/Shinoflow, Saül Gordillo, Laura Serra, Jordi Bordes, Jordi Trilla, Toni Puntí, Eli Pla i Carlota Fàbregas.

Per a inscripcions, preus i més informació, clica aquí

© Copyright Sociedad General de Autores y Editores SGAE
Fernando VI, 4 28004 Madrid
Avís legal i política de privadesa