El pla de comunicació a les xarxes socials

Sgae | 26/12/2013

A Internet és fàcil estar-hi, però no tothom hi sap estar.Vols saber com es crea un Social Media Plan? Descobreix pas a pas com pensar, articular i aplicar una estratègia a les xarxes socials, i aprèn a mesurar i monitoritzar els teus objectius. A més, farem petits apunts sobre identitat digital, gràfica i comunicativa!

Aquesta sessió està organitzada per l’Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics, amb la col·laboració de la Fundació SGAE i el suport del departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Sem Pons Puig, responsable de comunicació, premsa i xarxes socials del Museu de Cera de Barcelona, amb àmplia experiència en la comunicació (en ràdio, televisió i internet) i enfocat professional i personalment a l’aprofitament de les noves tecnologies (xarxes socials, Community Management, tester d’apps de smartphones i tablets), sobretot en l’àmbit de la cultura (teatre, música, museus, cinema, art), impartirà aquesta sessió de treball.

Dia i hora: Dimarts 14 de gener de 2014. De 10 a 14 h.
Lloc: SGAE Barcelona (Passeig de Colom, 6 – Barcelona)
Inscripcions: gratuïtes. S’ha de confirmar assistència al mailttp@ttp.cat o tlf. 649.567.851
Les sessions es podran seguir a través de twitter amb l’etiqueta #ttpforma. Després es farà el recull de tots els tuits generats.

© Copyright Sociedad General de Autores y Editores SGAE
Fernando VI, 4 28004 Madrid
Avís legal i política de privadesa